چهارشنبه، اردیبهشت ۲۰، ۱۳۸۵

پیش گفتار

سلام
اول اینکه من به هیچ مکتبی از مارکسیسم و داروینسم و فرویدسم گرفته تا سورئالسم و اگزیستانسیالیسم و نازیسم وابستگی ندارم. نه مدرنیسم رو میخوام نه روشنفکری دینی نه دین داری متعصب گرا .
دوم اینکه چیزایی رو میگم که دوسشون دارم.البته نه میخوام کسی رو خدا خودم کنم نه نظر شخصی خودم رو در مورد کسی بدم. بیشتر با عقاید سر و کار دارم تا اشخاص .
سوم اینکه اکثر چیزایی که اینجا مینویسم حاصل مطالعه کردنه . سعی می کنم چیزی الکی و بی دلیل از خودم نگم.
آخر اینکه من از واژه های مُد شده توسط اعجوبه هایِ به خودباوری رسیده خوشم نمیاد. لطفاً از واژه های کودن،احمق،واضح است و ... استفاده نکنید. به همچنین از عقاید جنس مخالف خودم ! در ضمن از واژه ی "متاسفم" و " محمد توکلی ، دکتر پدرام ، عبادزاده ، فلاح ، صادقیان "خوشم میاد

1 Comments:

Anonymous ناشناس said...

سلام اميرجان. امروز جمعه 5 خرداد برای اولين بار وبلاگتو ديدم. به سامره هم معرفيش کردم.صميمانه بهترين آرزوها رو برات دارم.
وقتی خوشست درياب، مي بيغش است بشتاب/
سال دگر که دارد امّيد نوبهاری؟

جمعه خرداد ۰۵, ۰۲:۱۵:۰۰ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home